Nedan hittar du:

  • Svara på de vanligaste frågorna från vår kundtjänst

SVAR PÅ VANLIGA FRÅGOR:

Installationsinstruktionerna för varje produkt finns på två platser:

  1. Under “Nedladdningar” i orderbekräftelsen som du har fått från oss.
  2. Under “Nedladdningar” på Mitt konto.

Om du inte skapade ett konto när du köpte produkten kopplas din beställning automatiskt till ditt konto när du skapar det efter köpet.

Alla våra produkter levereras digitalt i form av en produktnyckel till spelet eller programvaran. De flesta produktnycklar levereras automatiskt via e-post när betalningen har lyckats. Kontrollera också skräppost/Spam Folder, det kan i vissa fall hamna där.

Valfritt kan koden hämtas från “Mitt konto”. Om du inte skapade ett konto när du köpte läggs beställningen automatiskt till kontot när du skapar ett konto.

Så här hittar du koden:

  1. Gå till “Mitt konto” genom att klicka längst upp till höger på webbsidan: “Hej, [ditt namn]”
  2. Tryck på “Ordrar“. Hitta rätt ordnings-ID och tryck på “VISA” längst till höger under rubriken “ÅTGÄRDER”.
  3. Under det totala beloppet på beställningssidan hittar du produktnycklarna för varje produkt du har köpt.

OM DU INTE KAN HITTA DIN PRODUKTNYCKEL:

Om produktnyckeln inte är listad på beställningssidan kommer den automatiskt att skickas till dig via e-post inom en timme från inköptid (måndag – söndag 09:00 – 21:00).

Om du inte har fått produktnyckeln efter två timmar, kontakta oss.

Felmeddelande: Produktnyckel har redan använts:

Se till att du först har läst installationsinstruktionerna noggrant. Om det fortfarande inte löser problemet, kontakta oss.

Felmeddelande: Produktnyckeln är ogiltig eller annat liknande felmeddelande:

  1. Har du följt aktiveringsproceduren korrekt? Se installationsinstruktionerna högst upp på denna sida.
  2. Har du kontrollerat att produkten du köpte är aktiverad på rätt enhet, konsol eller plattform? (till exempel PC eller Mac? Steam eller Origin? Xbox, PS4 eller Nintendo?
  3. För uppgradering från Windows 10 Home till Pro, eller aktivering av Home N / Pro N, se information här:
    – Uppgradera från Windows 10 Home til Pro
    – Information om Windows 10 Home N & Pro N
  1. Hitta de objekt du vill ha. Använd antingen sökrutan längst upp i mitten eller hitta produkter i kategorierna. Varje produkt har sin egen produktinfo med produktinformation.
  2. Lägg varorna i vagnen. Använd knappen Köp på produktinfo-sidan för att lägga till produkten i kundvagnen. Längst upp till höger har du en knapp för att se kundvagnen. Det finns inga fraktkostnader eftersom alla produkter är elektroniska. Från vagnen kan du också ta bort föremål.
  3. Gå till kassan. När du har lagt till varor i vagnen och är redo att skicka beställningen väljer du Fortsätt till kassan längst ner till höger. Tryck sedan på “Skicka order” för att gå vidare till betalningen.
  4. Betalning.

Betaling via PayPal: PayPal stöder VISA, Master Card, Discover Card och American Express. Du behöver inte vara en registrerad PayPal-användare för att betala.
a) Om du har ett registrerat PayPal-konto, logga in på ditt konto när du uppmanas och slutföra betalningen.
b) Om du inte har ett PayPal-konto väljer du alternativet “Betala med kort” när du vidarebefordras till PayPal under betalningsprocessen. Här kan du betala med ditt bankkort utan att behöva logga in.

Om inget av stegene ovan löste ditt problem, kontakta oss här